התנהלות נכונה בכל הקשור להנהלת חשבונות

בהתאם להיקף הפעילות של הלקוח – אנחנו מבקשים לקבל את החומרים הנדרשים להנהלת חשבונות – בין התאריכים 25 עד ה-5 לחודש, שכן אנו נדרשים להגיש את כל המידע למע"מ עד ה-15 לכל חודש.

אופן קבלת החומר:

> דיווח על הכנסות:

  1. חשבוניות – בעת ההגשה, יש לבדוק רצף הכנסות, פרטי לקוח הכולל ח.פ / ת.ז.
  2. חשבוניות ממוחשבות – במידה ואתם עובדים עם חשבוניות ממוחשבות, ישנה אפשרות למשיכת קובץ אוטומטי לתוכנת הנהלת חשבונות ולשלוח אלינו.
  3. קבלות – נא לבצע בדיקת רצף קבלות, ורישום מדויק בגין מס' החשבונית ששולמה.
  4. חשבונות זיכוי – במידה והוחזר כסף ללקוח, נא לצרף את פרטי הצ'ק/ העברה בהתאם לאופן העבודה בעסק (ידני/ממוחשב).

> ספקים:

  1. חשבונית מס מקור + קבלה (עדיפות לשלוח אלינו סרוק).
  2. נא לציין אמצעי תשלום (כרטיס אשראי, צ'קים, מזומן, העברה בנקאית).
  3. במידה ושולם לספק בצ'ק, יש לשלוח לנו את ספח הצ'ק.

> בנקים:

  1. מתן סיסמא לבנק, אם אין אפשרות, קובץ אקסל מהבנק + מסמכים.
  2. פירוט חיוב כרטיס אשראי (ולצרף חשבוניות עבור התשלום).

> משכורות:

  1. שליחה של כלל נתוני השכר בהתאם לפורמט שאתם עובדים (ניתן לקבל מאיתנו פורמט אקסל מיועד).

טפסי הוראת קבע:

טופס לביטוח לאומי, מס הכנסה ומע"מ >> לינק להורדה

 

יש לכם שאלה נוספת – מוזמנים לפנות לרוזי ויינשטיין, מנהלת מחלקת הנהלת חשבונות

לחצו כאן לפרטים
Join Us Now


Baker Tilly

Share This