תכנון מפת דרכים אל עבר המציאות הארגונית – פיננסית החדשה

בחודשים האחרונים אנו מלווים חברות וארגונים אשר מגבשים מחדש את האסטרטגיה שלהן ובונים תכנית פעולה לנוכח המציאות החדשה.

בחיתוך רוחבי של תוכניות אלו ניתן לומר כי רובן כוללות שני מרכיבים: מרכיב התייעלות ושימור הקיים ומרכיב צמיחה- ניצול הזדמנויות, נטרול איומים ומציאת מנועי צמיחה חדשים אשר מתאימים למציאות של העולם במהלך הקורונה ולאחריה.

התהליך:

בהיבט הניתוח הפנימי לצרכי התייעלות ושימור. בשלב זה אנו עונים על השאלות המרכזיות יחד עם הלקוח:

  1. היכן המצב יצר נקודות תורפה בתוך הארגון שלנו? (רבות התייחסות לשאלה האם יש "דימומים" מהותיים בהיבט מכירות, רווחיות ו/או תזרימים)
  2. האם המצבים החדשים שנוצרו הם זמניים (לדוגמה עד יימצא חיסון) או האם זהו מצב לעתיד קדימה?
  3. מהם הנכסים שלנו עליהם איננו מוותרים, אילו נכסים ניתן לסכן ועל אלו אנו יכולים לוותר?

בהיבט הניתוח החיצוני, השוק ומנועי צמיחה חדשים, השאלות המרכזיות עליהן אנו עונים:

  1. מה יהיה ה-"New Normal" בתעשייה שלנו?
  2. כיצד אנו משמרים או משפרים את הצעת הערך שלנו? מהם היתרונות התחרותיים שלנו בעולם החדש?
  3. מה עושים המתחרים של הלקוח שלנו? 
  4. מהם ההזדמנויות והאיומים? לאן ניתן להתפתח עכשיו ברמת סל המוצרים ו/או השירותים שלנו?

מרכיבי התכנית האסטרטגית:

    1. יוזמות ומהלכים אסטרטגיים שיתנו מענה לתרחישים השונים הכולל בידול תחרותי ומודל פעילות לעידן ה- New normal
    2. תכנית עבודה הכוללת טווחי זמן (בהינתן הסיטואציה ברמה שבועית) ,רבעונית, שנתית, רב שנתית
    3. תכנית בקרה (Score board) על ההטמעה

מומחה האסטרטגיה שלכם:

לחצו כאן לפרטים
Join Us Now


Baker Tilly